Monday, January 11, 2010

[ o w h H a t i ] di mana aku??

dear, dear, dear.

ntah ape yang merasuk aku ntok menulis arini aku pon xtaw..aku rase lemah sgt..mane la kekuatan aku selame nie..nape hidup nie kne lalui dugaan yang xtream hebat??owhowh aku ase saket sgt..kadang2 aku ase kiteorg da x mcm dulu2..die pon da laen..sala ker aku nak perhatian sket dari die?

susa nak ckp..tapi tiap kali aku tgk page die,betape saket nyer mata dan hati aku..tapi ade die kesah??mest la x kan..aku x kesah die nak kawan ngan sape2..tapi cara layanan die sangat lah GATAL..kalo ko,ko x saket ati..kalo aku nmpk die on9 perlu ker aku tego die?sedangkan die cam x nmpk aku..die leyh komen2 ngan org laen dulu tanpe hirau kan tunggul yang satu nieyh..

hmmhmm..bukan nak jaja hal sendiri,tapi teman kongsi..aku!!aku nieyh gatal sgt ker?
atleast aku jujur..aper yg ade kat page aku,aku x delete..tp dier??
ntah la..byk sgt kalo nak di ungkap kan..
pilih jalan masing2 lebeyh sesuai kowt..terpulang la,ade jodoh ade..xde jodoh biar kan..
yang x thn nyer,pakai no fon baru tapi aku nie org yg keberape die bagitaw pon aku xtaw..sumpah aku terase mcm aku nieyh da x penting..

die lagi utama kan kawan2 skola die..kalo tu yg die nak terpulang lah,,
muga sehari dua nie aku dapat balik kekuatan..
bukan per,class da stat..jadi aku nak fokus..nie mase depan aku..
sekian :'(

1 comment:

  1. sian kamu kwn.be strong ok.aku faham rasanya.let's time decide.and i hope u choose the right way.jangan fikir pasal org lain.kena fikir diri kamu sendiri gak moi.

    ReplyDelete