Wednesday, February 17, 2010

tears from my heart :'(

selamat pagi sume,

aku xtaw npe pagi nie aku rase mcm nak menulis..hati aku melonjak2 nak menulis dan sederas itu lah air mata seorang perempuan mengalir..nape la kan kalo bercinta ade jer halangan..aku memg syg sgt kat bf aku nieh..tapi lately nie kiteorg salu jer ade yg x kena..aku sedih sgt..nak jadi cite mlm valentine ritu, ade la terjadi sala phm..aku ckp nak break sbb aku nak die pujuk aku balik..tapi die leyh take it siyes..mmg sala aku..tapi b4 dis kalo ckp2 pasl break kiteorg okeyh jerr..sbb we love each other..

last nyte, time 2 aku ngah stady..ntah knape aku rase rindu sgt kat die..seolah2 mcm esk tu jasad dan badan aku akn terpisah..aku pon msg la die..ntah kenape die bls msg aku tu..tapi endah x endah jerr..biler aku tnyer die x rindu aku ker? die leyh ckp "i dah xde feel ngan u. jujur i ckp. ati i koyak rabak." time tue dalam ati aku nie rase nak menangis x terkira.tapi aku tahan lagi.sbb aku pk parents aku sume ade. aku x suke la jadi mcm nie.aku btol2 x leyh idop tanpa die.aku x pernah sayang mane2 laki mcm aku syg die.bagi aku die sgt istimewa.istimewa di mata,hati n sanubari aku.

nak jadi cite plak,pagi tadi aku msg la die lagi..aku nak pujuk lagi hati die.tapi hati die ibarat keluli..keras..mmg aku akui setiap org x penah lari dari wat sala..tapi ape la sala nyer kite bermaafkan..sedang kan nabi pon ampun kan umat die..mmg aku salu wat sala..aku sedang blaja nak sesuai kan diri dgn cara die..sometime aku tebuat silly mistake jer.tapi die mara,mcm la aku pegi bunuh org..yang lebih menyedihkan die leyh cakap die dah fedup ngan sikap aku..n ape yg aku wat die rase x kene..bukan kah itu membuktikan yg aku dah x bermakna dalam hidup nya..seolah2 die buang aku terus dari hati nya.mcm dah xde ruang ntok aku ag..bnda yg paling mmbuat hati aku terluka biler die ckp die dah x sudi nak tgk muka aku lagi..kalo die tgk die jadi geram giler..die ckp kalo ikot kan ati die,die nak buang gamba aku...tapi die ckp die pon syg aku n nak jaga ati aku..buat ape jg ati aku dgn cara mcm tu..

skrg nie aku rase kosong sngt..sambil aku meluahkan gelodak jiwa,smbil linangan air mata yang x henti2 dari mula nya di tambah pula dengan alunan lagu perpisahan terasing dari kru, ati aku di himpit sayu..baru aku taw mcm nie rasa nya bila hati kite terluka..aku xtaw mcm ner nak jaga ati die,dapat kan semula kasih CINTA n DUNHILL..aku rindu sangt dekat die..aku xnk kehilangan die..aku harap masih ade pintu kemaafan ntok aku..kalian doakan lah hubungan kami terus mekar hingga ke akhir hayat kami..amin..

No comments:

Post a Comment