Sunday, March 7, 2010

f.O.r.E.v.E.r 21 :)

maka hari nie lengkap lah hidup yang ke 21.sedar tak sedar dah 21 taun aku lahir kat dunia yg penuh dgn dugaan.tapi aku benci tahun 2010.kenapa?sbb terlalu byk dugaan dan rintangan yang aku lalui.jgn tnye lah ape mslh nyer.biar aku pendam semua nyer.aku kan suke pendam mslh.hahahhaa..

ape pun aku ucapkan 10q sgt3 kat family,kawan2 yg byk wish n cube wat yg terbaik ntok bestday aku thun nie..im sorry to all,i have to pretend dat im happy outside,but inside its really hurt too much..

tadi aku terbace post kat fb one guy nie,ayat die lebeyh kurang mcm nie la "Girls are like phones. We love to be held, talked too but if you press the wrong button you'll be disconnected!" senang nyer laki layan pompuan.macam lah pompuan nie xde perasaan.memang la senang kan??macam tuka baju..k lah,xnak emo2 hari nie..

No comments:

Post a Comment