Tuesday, March 15, 2011

this post have no tittle

kadang2 dalam hidup kite kene lalui banyak dugaan.dugaan dengan masalah belajar,dugaan mulut laser lectrer,personal things lagi.tapi aku nak ngadu kat sape aok??
kite cite pasal study dulu la ekk??kadang2 ade certain subjek aku x bape paham ape yg sedang lectrer tu sampi kan.kadang2 aku tedo dalam kelas.nape?sbb pengajaran die x bape menarik minat aku.so dengan sendirinye aku akan tersenggok2.bukan aku nak senggok sgt pon.hehehe.so korang ade cara nak stady dengan betol dopp??

next on my personal things..i have crashed on someone.but takot nak luahkan.takot tepuk tangan x bebunyik plak..hahaha..i just LOVE the way he are :) hahaha..tapi kan kadang2 aku teringat kat Ex aku..aku x taw rase ape yg ade kat die..ape kate hati n perasaan aku kat die??cam kosong..but sometimes aku teringat sangat kat die..bodo opp aku??orang kate kalo kite teringat kat seseorg,orang tu pon ingat kat kite..betul ker??

oppsss..nak sambung blaja..saye sekarang berada dalam kelas.dada sumee...weeeee

No comments:

Post a Comment