Sunday, January 31, 2010

.:FutSaL vs jAriNgaN PerTamA:.

dear Blog,

sory sengat coz dah lame x update blog.byk sgt suka duka melalui liku-liku harian.hmm sedih,perit,pahit.hmm macam-macam.

tapi biar la sume tu jadi pembakar semangat ntok trus berjaya di masa depan..
hari nie nak cite pasal semalam..course aku OM114 ade organize futsal game antara budak2 om jer..hehehe..aku mule-mule malas la nak masuk.ngat nak balik kl jerr..tapi dah dak kelas sume soh join,so aku pon join lar..aku mcm x caye plak time lawan tu aku jaring kan 2 gol..fuhh, x sangke kaki bangku nie leyh jaring kan gol..hehehe..memg lawak..kiteorg lawan ngan junior..but not bad tuf competition :)

untuk tatapan korang aku selit kan sket pitcha..x dapat byk la..sbb photographer tu blm transfer lagi pitcha lain..actly xtvt mcm nie bagus 4 OMSA student ntok erat kan lagi comitee :)

okeyh wa caw dulu.
time nieyh b4 game..we from red hot gurls ;p


briff by andy n pnjg.debo dado den.


muke-muke yang dah pancet..tapi kala bermaruah..2-3 lagi..

No comments:

Post a Comment