Tuesday, February 2, 2010

kehidupan sering menduga

dear diary of broken heart,

ntah kenapa pagi yang damai nie aku terasa nak menulis..aku x dapat nak bendung lagi hati ini..kenapa lah sering kali ade jer manusia yang salu x puas hati ngan kite? kalo orang tue aku kenal xper..nie siap jadi nasik tambah lagi..ntah ape cite yang dah mulut lancang tu cerita aku pon x taw..cerita yang smpi buat name aku jadi busuk..cerita yang mungkin boleyh sebab kan hubungan persahabatan boleyh putus sbb mulut C gampang nie..

aku x pnh tego die pon..ape tah lagi nak amik taw pasal die..tp smlm aku rase sedih sgt sbb kwn aku tu cite kat aku aper yang C gampang tu cite kat die..ehh gampang, come on lah aku xtaw ape mslh ko n sudently ko sebot name aku ape hal..aku x ske la mulut ko gampang..ntah cite karut ape yg ko buat, aku pon x pasti..aku xtaw pon hujung pangkal cite, alih2 kne tuduh..hmm mungkin da naseb aku kne mcm nie kot..aku pon x pasan sgt, mayb murai tnye aku, tanpa seda aku jwp..bg aku soklan die tu aku jwp hnye jwpn..tp x sangka plak kalo jwpn aku tu jadi bahan rencah ntok dieorg GOSIPSSS...

skrg nie kwn aku cam da sala phm..aku xtaw nak buat aper?..so aku hope sgt hal nie dapat setel cpt, aku xnk ilang kawan sbb nyer kawan aku tu pecaye plak ckp org len..hmm entah la.. Ya Allah, kau tabah kan lah hamba mu ini..sesungguh nya aku tak bersalah..aku teraniaya..

No comments:

Post a Comment